FRAMAN - Telefonia internetowa VOIP
FRAMAN - Telefonia internetowa VOIP

Telefonia internetowa VOIP

Sklep internetowy: sklep.framan.pl
Tel. 697 899 986
e-mail: sklep@framan.pl

Nasza oferta polega na uruchomieniu telefonii VOIP u klienta a w szczególności na:

  1. Dostarczeniu odpowiednio skonfigurowanej bramki VOIP w wersji podstawowej ze standardowym okablowaniem,
  2. Podłączeniu bramki do sieci internetowej w lokalu klienta
  3. Podłączeniu jednego aparatu telefonicznego klienta
  4. Wykonaniu kontroli poprawności rozmów wychodzących i przychodzących
  5. Instruktażu obsługi bramki i konta VOIP
  6. Na życzenie klienta: pomoc w założeniu konta klienckiego u dostawcy VOIP
  7. Udzieleniu gwarancji na poprawne działanie bramki i pomocy serwisowej. Wykluczeniu z gwarancji podlega uszkodzenie mechaniczne, będące skutkiem wyładowania atmosferycznego lub przepięcia w sieci zasilającej.

Podstawowa cena za powyższą usługę to 100zł plus VAT czyli 123,00zł brutto

i nie obejmuje kosztów dojazdu poza tern miasta Sulechów

Klient z chwilą zapłaty należności:

  1. Staje się właścicielem bramki VOIP
  2. Otrzymuje rachunek – fakturę VAT

VOIP

VOPI to telefonia internetowa.
Z punktu widzenia użytkownika niczym nie różniąca się od zwykłej telefonii stacjonarnej (Orange, Netia, Dialog itp.)

Urządzeniem końcowym jest zwykły telefon przewodowy lub bezprzewodowy, analogowy lub cyfrowy ISDN.

Bramkę Voip możemy zabrać w dowolne miejsce na świecie, gdzie tylko jest dostęp do internetu i korzystać z zaprogramowanych w niej numerów tak jak byśmy przebywali w miejscu jej pierwotnej instalacji.

Użytkownik ma pełną dowolność wyboru jednego czy kilku operatorów VOIP w zależności od swoich potrzeb.

Cechą szczególną jest to, że koszt utrzymania numeru stacjonarnego w zależności od wybranego operatora wynosi:

https://www.halonet.pl/ 1,00zł na rok

www.happycall.pl 1,00zł na miesiąc

Dopóki na koncie użytkownika jest kwota, z której operator może pobrać należność za utrzymanie numeru mamy gwarancję zachowania naszego numeru telefonicznego.

W razie potrzeby za każde doładowanie operator VOIP wystawia fakturą VAT.

Są oczywiście inni operatorzy, wystarczy wpisać w wyszukiwarkę hasło „VOIP”

Wszyscy operatorzy oferują tanie rozmowy krajowe i zagraniczne. Darmowe rozmowy w obrębie tego samego operatora. Brak umowy, opcja prepaid, minimalna kwota zasilenia to najczęściej 5,00zł

oraz bez dodatkowych opłat:

  1. Możliwość przeniesienia numeru od dotychczasowego operatora
  2. Pełny biling
  3. Możliwość wyboru numerów z dowolnej polskiej strefy telefonicznej
  4. Naliczanie sekundowe
  5. Prezentacja numeru osoby dzwoniącej CLIP (aparat telefoniczny musi mieć taką możliwość)
  6. Możliwość zablokowania prezentacji własnego numeru
  7. Możliwość przekierowań rozmów, automatyczną sekretarkę
  8. Większość oferuje możliwość odbioru i nadania faxu bez fizycznej konieczności posiadania urządzenia faksowego.
  9. Połączenie z numerami alarmowymi, po uzupełnieniu w panelu użytkownika danych adresowych lokalizacji numeru.
  10. Darmowe dzwonienie pomiędzy różnymi operatorami VOIP „po loginie” SIP URI info link ->
  11. U niektórych: odpłatnie wybór numeru zagranicznego.

Co potrzebujemy do uruchomienia usługi:

  1. Aparat telefoniczny z wybieraniem tonowym
  2. Bramkę VOIP
  3. Dostęp do szerokopasmowego internetu.
  4. Konto u operatora VOIP. W związku z ustawą antyterrorystyczną od lutego 2017 nie ma możliwości założenia konta anonimowego. W zależności od operatora i naszego statusu (osoba fizyczna, czy firma) różne są opcje potwierdzenia swojej tożsamości. Np. przelew autoryzacyjny na dowolną kwotę z własnego rachunku bankowego, skan wypisu z CEDG z przystawioną pieczątką firmową.

Należy pamiętać, że do poprawnego działania telefonii VOIP niezbędne są na stałe:

  1. Dostęp do sieci internet.
  2. Podłączenie do prądu routera, bramki VOIP i bazy telefonu bezprzewodowego (zwykły przewodowy telefon otrzymuje niezbędne zasilanie z bramki)
  3. W przypadku zaniku zasilania (lub wyłączenia na noc urządzeń sieciowych klienta) dzwoniący usłyszą sygnał zgłoszenia automatycznej sekretarki operatora VOIP
  4. Dla numerów alarmowych wpisanie w panelu klienta adresu lokalizacji numeru telefonicznego.
  5. Komputer w celu konfiguracji lub rekonfiguracji bramki,

Bramki VOIP

oferowane do instalacji to markowe urządzenia typu Fritz! Box produkcji niemieckiej https://avm.de

Są to urządzenia używane, odnowione, w pełni sprawne. O ich jakości świadczy fakt, że producent udziela 5 letniej gwarancji fabrycznej od daty wyprodukowania. W komplecie znajduje się odpowiednie okablowanie sieciowe i telefoniczne. Standardowa długość przewodów to około 1m.

W wersji podstawowej każda bramka marki Fritz! Box działa jako IP Client i posiada:

  1. Dwa porty analogowe do podłączenia dwóch niezależnych telefonów przewodowych lub baz telefonów bezprzewodowych
  2. Co najmniej jeden port LAN wykorzystywany jako WAN ethernet
  3. Możliwość wykonywania połączeń wewnętrznych pomiędzy przyłączonymi do bramki telefonami
  4. Możliwość ustawienia do 10 różnych numerów VOIP różnych operatorów lub tego samego (bramka nie posiada żadnych blokad)
  5. Książkę telefoniczną i możliwość skróconego wybierania numerów w niej ujętych
  6. Blokadę połączeń: anonimowych, nękających (czarna lista)
  7. Reguły wybierania: kierowanie połączeń wychodzących na konkretne numery przez wybranych operatorów; kierowanie rozmów przychodzących na poszczególne porty SIP wszystkie na wszystkie porty analogowe lub z wybranym podziałem
  8. Funkcje nocne: w określonej porze dzwonki w telefonach podłączonych do portów analogowych będą wyciszone, za wyjątkiem tych, które są ujęte w książce telefonicznej z opcją VIP
  9. Budzik
  10. Modem ADSL Annex sprzętowy B

Wersje Fritz! Boxa bardziej rozbudowane, w zależności od modelu mogą posiadać:

  1. Bazę DECT do zalogowania do 7 słuchawek bezprzewodowych
  2. Trzeci telefoniczny port analogowy
  3. Możliwość podłączenia zwykłej linii telefonicznej analogowej lub cyfrowej
  4. Szynę S0 do podłączenia urządzeń ISDN (telefony, fax itp.)
  5. Od 2 do 4 portów LAN (Zawsze LAN1 lub LAN A będzie wykorzystywany jako port WAN ethernet)
  6. WiFi 2,4 GHz; 2,4 lub 5GHz; 2,4 i 5GHz
  7. Mogą pracować w trybie routera lub IP Clienta
  8. Mają funkcję „Wdzwaniana” (dzwonimy na numer Fritz!Boxa, otrzymujemy sygnał dialtone i dalej możemy wybierać numery i dzwonić poprzez swoich numerów VOIP)

FAQ dla osób, które same chciały by konfigurować bramę VOIP ->> LINK

https://voip.framan.pl/

Reprezentujemy legalnie działającą firmę. Wystawiamy faktury VAT.

NIP 927-106-01-54 REGON 971 209 455



Więcej na stronie: http://sklep.framan.pl/
 
Framan Franciszek Maniurka
697 899 986
E-mail: biuro@framan.pl
Data utworzenia strony: 11-02-2017r. Liczba odsłon: 4796
©2008-2024 Sulechowskie Strony